Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

my favourite beauty products

Γειά σας κορίτσια ,σήμερα είπα να σας δείξω τα αγαπημένα μου προϊόντα ομορφιάς
Αυτά τα προϊόντα κοσμούν μια γωνιά στο μπάνιο μου , είναι αυτά που χρησιμποιω σε καθημερινή βάση και είναι τα αγαπημένα μου...
Αυτή είναι η κρεμά ημέρας που έχω πάρει τελευταία από τα SEPHORA και έχει αντηλιακό δείκτη προστασίας ,έχει πολύ ωραία υφή και πολύ ωραίο άρωμα ,αφήνει το δέρμα απαλό και ενυδατωμένο και δεν βγάζει καθόλου λιπαρότητα ,εγώ την χρησιμοποιώ και το βράδυ λόγω ότι δεν μπορώ να έχω πολλά προϊόντα  και η τιμή της είναι γύρω στα 45 ευρώ νομίζω....
Αυτό είναι άλλο ένα αγαπημένο προϊόν ομορφιάς που χρησιμοποιώ πολύ συχνά και είναι η BB CREAM της εταιρείας DIOR ,δεν έχω δοκιμάσει άλλες κρέμες ΒΒ άλλα αυτή είναι υπεροχή και πολύ ελαφριά ,είναι καλυπτική και έχει αντηλιακό δείκτη προστασίας, έχει πολύ ωραίο άρωμα και δεν διαφέρει καθόλου από το φυσικό χρώμα στο δέρμα σου,απλώνεται ομοιόμορφα και κοστίζει γύρω στα 40 ευρώ με την έκπτωση στα SEPHORA 
Aυτό  είναι ένα από τα αγαπημένα μου αρώματα το COCO CHANEL MADEMOISELLE PERFUME τα 100ml  ,το φοράω χρόνια και έχω τελειώσει  άπειρα μπουκαλάκια αρώματος...η τιμή της είναι λίγο τσιμπημένη.... γύρω στα 120 ευρώ  και έχει έντονο άρωμα λουλουδιών
και τέλος αυτό το άρωμα το ανακάλυψα πρόσφατα και το έχω αγαπήσει , είναι το DAISY EAU SO FRESH MARC JACOBS  125 ml είναι ανάλαφρο,δροσερό με έντονες νότες λουλουδιών σου αφήνει την αίσθηση φρεσκάδας , είναι ένα άκρως καλοκαιρινό άρωμα και η τιμή του είναι  στα 85 ευρώ .
Ελπίζω να σας άρεσε και για οτιδήποτε θέλετε μην διστάσετε να με ρωτήσετε...Περιμένω να μου προτείνεται τα δικά σας αγαπημένα..



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena