Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

About blushes!

Σημερα είπα να σας γράψω για τα ρούζ που έχω και χρησιμοποιω ...
Εδώ σας τα έχω μαζεμένα 

Αυτό το ρούζ έιναι απο την εταιρεία Dior, το χρωμα είναι το sunset fiesta, όπως θα δείτε στο χέρι μου έχει αποχρώσεις του πορτοκαλί ,έχω μείνει πολυ ευχαριστημένη απο αυτό το ρούζ και σίγουρα θα το ξαναπάρω,η τιμή του ειναι γύρω στα 40€

Και αυτό είναι απο την εταιρεία Dior και έχει ροζ απόχρωση,γενικά ειναι πολυ απαλό χρώμα και θέλει να το περάσεις δυο με τρεις φορές, ειναι το χρώμα 943 framboise strawberry sorbet και η τιμή του έιναι γύρω στα 40€
Αυτο το ρούζ είναι απο την εταιρεία Chanel το χρώμα joues contraste 79 rouge ,έχει απο τα ωραιότερα χρώματα που χωρίς δει σε ρουζ ,έχει τρομερή απόδοση απλά προσεχείς πως θα το βάλεις για να μην βγει πολυ έντονο 
Αυτό το ρούζ είναι απο Avon και δεν έχω μείνει πολυ ευχαριστημένη προσωπικά ,θέλει να το περάσω πάνω απο 5 φορές για να δείξει το χρώμα του με αποτέλεσμα να μην το χρησιμοποιω συχνά αλλά το χρώμα του ειναι πολυ ωραίο και γλυκό ροζ ,στο χρώμα peach και η τιμή του είναι γύρω στα 10€ 
 
Αυτο εινα πάλι απο την εταιρεία Avon και το έχω τελειώσει ,μου αρέσει παρά πολυ η απόδοση του και το χρώμα του και το είχα πάρει στα 10€ 
Αυτό το ρούζ είναι απο την Mac και μου αρέσει ο Ιριδισμός που κάνει μέσα  αλλά ήμουν λίγο άτυχη μόλις το πήρα και ήρθα Σπιτι το άνοιξα και μου έπεσε απο τα χέρια και έσπασε ! Οπότε δεν το έβαλα αρκετά για να έχω αντικειμενική άποψη,γενικώς το βρήκα πολυ καλό 
Και αυτή ειναι μια παλέτα απο την εταιρεία Kryolan που χρησιμοποιώ πολύ, χρησιμοποιώ όλα τα μπρονζέ χρώματα και το ροζ χρώμα και πάντα τα αναμιγνύω μεταξύ τους ,τα χρώματα που χρησιμοποιω ειναι το love (έχει χρώμα πολυ έντονο ρόζ,θα το έλεγα και φούξια ),brown,tv brown,sunlit(έχει απόχρωση πορτοκαλί),aubergine(έχει απόχρωση σαν μωβ σκούρο )
Σε γενικές γραμμές φοράω ματ ρούζ και δεν μου αρέσουν οι γυαλάδες οπότε γι αυτο και τα ρούζ που σας έδειξαν ειναι σχεδόν λα ματ ...αυτο και σημερα και ελπίζω να σας άρεσε !









0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena