Παρασκευή 7 Ιουνίου 2013

Favourite summer lipgloss

Είπα σήμερα να σας δείξω την συλλογή μου από τα καλοκαιρινά lipglosses, γενικά έχω μια αδυναμία στα lipglosses και ειδικά το καλοκαίρι γιατί κάνει τα xείλη να φαίνονται υγρά...
Αυτά είναι από την εταιρεία Mac της σειράς dazzleglass, έχουν τρομερή απόδοση, τα έχω πάρει σε απόχρωση ροζ που είναι το χρώμα stepping cut, σε απόχρωση πορτοκαλί που είναι το smile και το μπλε το οποίο το βάζω πάνω από όλα τα κραγιόν και αλλάζει το χρώμα. Δεν μπαίνει μόνο του γιατί δείχνει μπλε αλλά εάν το βάλεις στο τελείωμα των χειλιών δίνει όγκο. Η απόχρωση αυτή του μπλε λέγεται comet blue!
Αυτά είναι της εταιρείας Dior από την σειρά Dior kisses. Σε απόχρωση ροζ το νούμερο 358 ,το πορτοκαλί είναι το νούμερο 338, σε απόχρωση έντονο ροζ το νούμερο 778 και τελευταίο το λευκό που είναι γεμάτο στρας και είναι το νούμερο 008. Αυτή η σειρά νομίζω δεν βγαίνει τώρα πια στα μαγαζιά, εγώ την βρίσκω στο Internet και επειδή μου αρέσει την παίρνω κάθε χρόνο.
Και τέλος ένα πολύ έντονο ροζ που μπαίνει και χωρίς κραγιόν, έχει πολύ έντονο χρώμα και τρομερή απόδοση. Είναι της εταιρείας Dior απο την σειρά Dior addict το νούμερο 677 και το πορτοκαλί από Mac σε απόχρωση plus luxe.
Αυτά ήταν τα lipglosses που χρησιμοποιώ το καλοκαίρι, πείτε μου και εσείς για κάποιο που έχετε και αξίζει να το αγοράσω...

2 σχόλια:

  1. πραγματικα οτι πρεπει για το καλοκαιρι!!!
    σε περιμενω και εγω στο μπλογκ μου!!!
    http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστώ πολύ..έγινα και εγώ μέλος στο δικό σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena