Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

my first blog award!

Καλησπέρα κορίτσια μου, σήμερα πήρα το πρώτο μου βραβειάκι και είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτό!!!  Θέλω όμως πάνω απ' όλα να ευχαριστήσω αυτήν που το έδωσε:
http://fashion-acholics.blogspot.gr/
Καταρχήν παραθέτω τους κανόνες παρακάτω:

1. ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΣ ΑΥΤΟΝ/ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ

2. ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

3. ΒΡΑΒΕΥΕΙΣ ΑΛΛΑ 11 ΒLOG ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡA ΑΠΟ 200 ΜΕΛΗ

4. ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΕΙΣ

5. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΟ BLOG ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΑΒΕΥΣΕ
και παρακατω απανταμε στις παρακατω ερωτησουλες

1. ΤΙ ΣΕ ΟΔΗΓΗΣΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟ BLOG?
Το blog το ξεκίνησα από την ιδέα να μπορώ να δείχνω και να διαφημίζω τα πραγματάκια που φτιάχνω, όπως είναι τα κοσμήματα και τα παπουτσάκια. Μου αρέσει η μόδα και το μακιγιάζ και μου αρέσει να παίρνω ιδέες και να ενημερώνομαι διαρκώς για τις τάσεις!!!

                                       2. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ BLOG?
Περισσότερο θα έλεγα ότι ασχολούμαι με την μόδα, να δείχνω στους άλλους τι φτιάχνω και να λέω την άποψη μου για προιόντα που ήδη έχω.

3. ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΣΑΣ ?
Ανάλογα την διάθεση μου όταν ξυπνήσω και από την βόλτα μου στα μαγαζιά.

                    4. ΣΧΕΔΙΑΖΕΤΕ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ BLOG?
Δεν θα έλεγα ότι το σχεδιάζω, γιατί δεν έχω και την πολυτέλεια του χρόνου λόγω της μικρής μου κορούλας. Ότι θα έχω όμως ένα πλάνο απ' το μυαλό μου και θα σκεφτώ πως θα μου βγει, αυτό ναι το κάνω...

5. ΕΧΕΤΕ ΝΕΕΣ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΣΑΣ?
Ναι, σκέφτομαι μελλοντικά να κάνω αναρτήσεις με συμβουλές από γυναίκες και άντρες που θεωρώ ότι θα μας φανούν χρήσιμες όπως έκανα σε προηγούμενο post με τις συμβουλές για τα μαλλιά και ίσως να φτιάξω και ένα σύνδεσμο του blog που θα μπορώ να πουλάω online τα κοσμήματα και τα παπούτσια που θα φτιάχνω! 

6. ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΑΦΙΕΡΩΝΕΙΣ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ
Θα έλεγα συνολικά γύρω στις 2 ώρες την ημέρα.
 
7. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ?
Νομίζω για μένα δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή απ' όταν μπορώ και ξεκλέβω χρόνο απ' την μικρή...

8. ΤΙ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ?
Είμαι απόφοιτη του ΤΕΙ Νοσηλευτικής και κάνω μεταπτυχιακό επάνω στην οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας. Είμαι παντρεμένη εδώ και 4,5 χρόνια και έχω μια κορούλα, την Μαρίνα που είναι 15 μηνών. Μου αρέσει πολύ η δουλειά μου αλλά είμαι άνεργη μιας και δεν υπάρχουν θέσεις εργασίας στον κλάδο μου. Στον ελεύθερο μου χρόνο μου αρέσει να φτιάχνω κοσμήματα και παπουτσάκια με κρύσταλλα Swarovski γιατί αυτό με ηρεμεί.

9. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΟΜΠΙ ΣΑΣ ?
Μου αρέσει να ταξιδεύω με τον άντρα μου όποτε μπορούμε, να βλέπω ταινίες στο σινεμά, να χαζεύω τις βιτρίνες, να κάνω shopping therapy, να ξεφυλλίζω τα περιοδικά μόδας και τέλος εάν μου πει κάποιος για ένα καλό βιβλίο να μπορέσω να το διαβάσω!
Τα blog που βραβεύω και εγώ με την σειρά μου είναι τα εξής:


 


3 σχόλια:

  1. Ωραια! Μαθαμε καποια πραγματα για σενα! Να σου ζησει η κορουλα σου και να εισαι παντα ευτυχισμενη με αυτα που κανεις! Σε ευχαριστω πολυ που με διαλεξες για το βραβειο σου και ειμαι ευγνωνων γι αυτο αλλα επειδη το εχω ηδη κανει θα σε προσθεσω στις ηδη κοπελες που με προτειναν για αυτο το βραβειακι και θα σε αναφερω και στο δικο μου blog!καλη αρχη να εχεις! Φιλακια πολλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://stellasbeautyworld.blogspot.gr/2013/05/1.html :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστω θα σε προσθεσω στο ποστ μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena