Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

my morning make up and outfit

Κορίτσια γεια σας. Σήμερα είπα να σας δείξω αναλυτικά από το πρωί που σηκώνομαι την προετοιμασία μέχρι να βγω για βολτίτσα...
Λοιπόν, έτσι είμαι όταν ξυπνάω το πρωί...

Πλένω το πρόσωπο μου με τον καθαριστικό αφρό της εταιρείας D'ALOUR τον οποίο έχω ενάμιση χρόνο και τώρα μόνο τελειώνει, η τιμή του νομίζω ήταν γύρω στα 10 Ευρώ και έχει πολύ ωραίο άρωμα που μυρίζει φρεσκάδα και στη συνέχεια πλένω τα δοντάκια μου με την οδοντόπαστα της εταιρείας  AIM και οδοντόκρεμα αυτή την περίοδο της εταιρείας COLGATE.

Βάζω σε όλο το σώμα το αποσμητικό της εταιρείας BU in action soft skin το οποίο μυρίζει σαν παιδική πούδρα! Εγώ προσωπικά το λατρεύω...εάν ξέρετε οποιαδήποτε προϊόντα με αυτό το άρωμα πείτε μου...επίσης έχει πολύ καλή τιμή, έχει διάρκεια και κάνει γύρω στα 4 Ευρώ.

Φτιάχνω τα μαλλιά με πρέσα και τέλος βάζω το μετάξι μαλλιών της εταιρείας CHI silk infusion και η τιμή του νομίζω είναι από τα κομμωτήρια γύρω στα 20 Ευρώ.

Βάζω στο πρόσωπο μου την κρέμα ΒΒ της εταιρείας DIOR που σας είχα μιλήσει σε προηγούμενο post
και βάφομαι με τα προϊόντα που σας είχα εξηγήσει στο post my morning outfit.
                                                   και αυτό είναι το αποτέλεσμα...
 Το πρωινό outfit για σήμερα είναι αυτό το μαύρο φόρεμα το οποίο είναι από μακό και είναι Bershka. Το είχα πάρει στις προσφορές πέρυσι γύρω στα 5 Ευρώ ενώ το τζιν μπουφάν είναι Levis Vintage.


Ολοκληρωμένο το ντύσιμο με φόντο το λιμάνι μας...


Τα βραχιόλια είναι 3 χρυσές βέργες vintage και το μαύρο είναι δημιουργία δικιά μου από κρύσταλλα Swarovski με ένα τριανταφυλλάκι μικρό από καουτσούκ σε μοβ απόχρωση στην μέση του βραχιολιού.

Τα παπουτσάκια είναι από ένα μαγαζί στην Σαντορίνη, χειροποίητα σε σχήμα πεταλούδας όταν είναι δίπλα δίπλα και γεμάτο από κρύσταλλα Swarovski σε μπεζ ιριδίζον απόχρωση.

Η τσάντα είναι από την εταιρεία Marc by Marc Jacobs και την είχα αγοράσει πριν από 5 χρόνια από Νέα Υόρκη από τα Bloomingdales γύρω στα 350 Eυρώ.
Τα γυαλιά είναι από την εταιρεία Pepe Jeans London, από την φετινή σειρά, έχει πράσινο και μπλε σκελετό και φακό που καθρεφτίζει και κάνουν 120 Ευρώ.

Και αυτός είναι ο σύζυγος μου στην πρωινή μας βολτίτσα...
αυτή είναι η προετοιμασία μου για το πρωί και ελπίζω να σας άρεσε...επίσης τα γυαλιά του άντρα μου είναι της εταιρείας Chopard, έχει δέρμα στους βραχίονες και μπροστά και φακό καθρέφτη σε χρώμα χρυσό και τα είχε αγοράσει πέρυσι και η τιμή τους είναι 400 Ευρώ περίπου..




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena