Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Night routine before bedtime

Κορίτσια μου και αγόρια ...είπα να σας δείξω την βραδυνη μου ρουτίνα πριν τον ύπνο .....
Αυτά είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ και είναι στο μπάνιο μου..
Ξεκινάω με το body scrub fleur de cotton από sephora έχει πολύ ωραίο άρωμα σαν παιδική πούδρα για όποιον του αρέσει αυτή η μυρωδιά ,νομίζω κάνει γύρω στα 6€ και το χρησιμοποιώ σε αγκώνες και πόδια κυρίως και είναι 140ml
Μετά κάνω ντουζ με το αφρολουτρο που σας έχω ξανά δείξει της εταιρείας Intermed Luxurius aquaticbodytreatment με άρωμα vanilla και τιμή του είναι 3,13€ από pharmacy4u
Μετά 2 φορές την βδομάδα κάνω την ώρα του ντουζ peeling με το double duty exfoliator mask από sephora και είναι προϊόν 2 σε ένα ,το αφήνεις να δράσει αφού τρίψεις απαλά το πρόσωπο πριν και μετά από λίγα λεπτά το ξεπλενεις και κάνει γύρω στα 8 ευρώ νομίζω τα 50ml
Τις υπόλοιπες μέρες πλενω το πρόσωπο μου με το cleaning gel από sephora ,τιμούλα δεν ξέρω λόγω ότι μου το είχε φέρει μια φίλη μου ,το μόνο που έχω να πω γι αυτό το προϊόν είναι ότι με τραβάει το πρόσωπο μου πολύ μετά .
Τα μαλλιά μου τα λούζω με αυτό το σαμπουαν 2 φορές το μήνα  και είναι για τα ξανθά μαλλιά αλλά και για μαλλιά με ανταυγες, αναλυτικά θα σας πω σε άλλο post που θα κάνω μέσα στην βδομάδα , το συγκεκριμένο είναι από την εταιρεία Lorven silver shampoo και κάνει 8 ευρώ και το έχω πάρει από τα hondos center 
Και αυτό είναι το σαμποτάζ που χρησιμοποιώ καθημερινά και είναι και αυτό από την εταιρεία Lorven chromacare silk shampoo για τα βαμμένα μαλλιά και κάνει γύρω στα 7€ και είναι και αυτό από hondos center 
Για κρέμα σώματος χρησιμοποιώ από τα shephora το body butter fleur de cotton και κάνει 12 € και είναι το δεύτερο κουτί που χρησιμοποιω
Και μετά την κρέμα βάζω στο σώμα  το άρωμα της ίδιας εταιρείας για να μείνει η μυρωδιά και κάνει 6€ τα 10 ml,είναι πολύ ελαφρύ και δεν ενοχλεί στον ύπνο 
Στα μαλλια βάζω το straight guard της εταιρείας chi για να ισσιωνουν πιο εύκολα και να γίνονται πιο μαλακά και η τιμη του ειναι γυρω στα 15 € και το μετάξι της ίδιας εταιρείας που σας έχω ξανά δείξει 
Για το πρόσωπο βάζω την jalplast κρέμα κάνει γύρω στα 2€ από φαρμακείο και είναι με υαλουρονικο ,το βάζω μόνο βράδυ γιατί είναι πολύ λιπαρη 

Ολα τα παραπάνω περιλαμβάνει την βραδυνη μου ρουτίνα !












0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena