Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

What´s in my bag !

Καλησπέρα....είπα σήμερα να κάνω ένα post για το τι είναι μέσα στην τσάντα μου ..ειναι ένα post που γενικά μου αρεσει πολυ να βλέπω στα blogs και στο ytube ...
Και ξεκινάω απο την τσάντα ...ειναι μια μαύρη δερμάτινη μεγάλη τσάντα ώμου απο την εταιρεία Burberry και μπροστά έχει το λογότυπο της εταιρείας 
Αυτό είναι το περιεχόμενο της τσάντας 
Και ξεκινάω απο την ατζέντα μου όπου σημειώνω γενικώς τα ραντεβού μου στα νύχια και ότι άλλο πρέπει να θυμάμαι ,την είχα πάρει απο τα jumbo 5€ και είναι η αγαπημένη μου λόγω της εικόνας της Νέας Υόρκης απο έξω (επίσης να πω ότι γενικώς πάντα χρησιμοιω (αντζεντες)
Και μέσα ειναι έτσι ...
Το πορτοφόλι μου που συνήθως επιλέγω,θέλω  να ειναι κόκκινο λόγω του φενκγ σουι που λέει ότι οπότε έχεις κόκκινο πορτοφόλι ειναι πάντα γεμάτο (επίσης είμαι λίγο προληπτική )και ειναι και αυτο της εταιρείας Burberry 
Και μέσα είναι έτσι..έχει θήκη για τα ψηλά κέρματα ,χώρο για κάρτες και χαρτιά και στο πλάι θήκη για τα χάρτονομισματα 
Ενα αντισηπτικο. χεριών απο την εταιρεία Intermed με άρωμα βανίλια και το έχω πάρει απο jumbo 2€
Το σημειοματάριο μου που ειναι έντονο ροζ γεμάτο glitter ,οπου το εχω πάρει και αυτό απο jumbo στα 4€ και το στυλό μου απο την εταιρεία Swarovski το οποίο το έχω πάρει σε χρώμα ροζ στα 30€
Έχω δυο πολύ μικρά τσαντάκια και αυτά απο την εταιρεία Burberry 
Στο μικρό έχω μέσα χάπια για ώρα ανάγκης 
Και στο μεγάλο βάζω αποδείξεις ,χαζαμπλαστ και διάφορες κάρτες που μου δίνουν αλλά και τις δικές μου...
Το νεσεσέρ με τα καλλυντικά μου όπου σας το έχω ξαναδείξει και ειναι απο την εταιρεία Dior 
Και έχει αυτά μέσα (bronzer Clinique number 02 sun kissed ,chanel rouge number 79 ,concealer Diorskin nude number 001,πινέλο απο Kryolan ,lipgloss Dior lip maximizer collagen activ ,shiseido χαρτάκια λιπαροτητας ,concealer YSL number 2 και 2 δειγματακια αρωματος)
Το αρωματάκι που βάζω στην κόρη μου απο TOUS
Δύο δακτυλιδάκια που μου έκαναν δώρο σε μια έκθεση που πήγα σημερα το πρωί ,η καρδιά για εμένα και η πεταλούδα  για την κορούλα μου
Τα κλειδιά του αμαξιού μου ,ένα κέρμα και ένα χαρτακι απο sephora που είχε δείγμα αρώματος αλλά δεν μυρίζει τίποτα τώρα γιατί δν ξέρω απο ποτέ το έχω...
Και τέλος 2 χαρτιά άσχετα ...
Αυτά ήταν και ελπίζω να σας άρεσε !

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena