Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Review about Roc products

Καλησπέρα σας κορίτσια σημερα είπα να κάνω ένα review σχετικά με δυο προϊόντα της εταιρείας Roc ...
  
Το ένα ειναι μια κρέμα ημέρας και το άλλο ένας αφρός καθαρισμού για το πρόσωπο 

Λοιπόν η κρέμα ημέρας ειναι μια κρέμα αντιγηραντική και λειανσης και προλαμβάνει τις πρώτες ρυτιδες, επίσης έχει αντηλιακό δείκτη προστασίας SPF15 το οποίο το βρήκα πολυ καλό ...εμένα δεν μου άρεσε καθόλου η τουλάχιστον δεν έκανε για το δικό μου δέρμα 
Μου έβγαζε αρκετή λιπαρότητα μέσα σε 2 ώρες το πολυ με αποτέλεσμα να λάμπω ολόκληρη   και ετσι την χρησιμοποίησα  και τον χειμώνα για να συγκρινω και τις δυο εποχές μιας και είχα σκεφτεί μήπως το καλοκαίρι που την χρησιμοποιούσα λόγω ζέστης δεν έκανε καλή δουλειά ..αλλά τίποτα επίσης μου έβγαζε και κάποιες φορές μικρά σπυρακια.
Οπότε δεν θα την ξανά χρησιμοποιήσω  και με στεναχωρεί γιατί ειναι σχεδόν καινούργια 

Το δεύτερο προϊόν ειναι ένα αφρωδες καθαριστικό προσώπου και επίσης ενώ ειναι απλο καθαριστικό και πάλι δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη και το χρησιμοποιω κάθε μέρα και δεν λέει να τελειώσει ..
Επίσης δεν την καθαρίζει και πολυ καλά εάν σκεφτεί κανείς ότι βάζω μια BB cream και ένα ρούζ πάντα μένουν υπολείμματα και πρέπει να το ξανά κάνω ...τέλος πάντων σας κούρασα απλά ήθελα να σας πω την δική μου γνώμη γι αυτά τα δυο προϊόντα ....
Για πείτε μου μήπως έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο απο αυτά και σας άρεσε ;;;


2 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν παρα πολυ οι αφροι καθαρισμου! Είχα έναν της Vichy και τωρα σκέφτομαι να αγοράσω έναν της L'oreal!

    http://beautyswings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πες μου εάν ειναι καλός για να τον πάρω εάν τον δοκιμασεις τελικά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena