Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Winter haul !!!

Γεια σας κορίτσια ...χάθηκα πάλι το ξέρω ,αλλά δεν βρίσκω αξιόλογα θέματα για να σας αναφέρω  και προτίμησα να μην γράψω κάτι αλλά σας υπόσχομαι ότι θα κοιτάξω και θα κανω περισσότερες αναρτήσεις ...
Για σήμερα σας έχω ανάρτηση για αγορές που έκανα σε προϊόντα ομορφιάς που βρήκα ,καθώς γύριζα εχθές το πρωί απο την βόλτα μου ανακάλυψα ενα μαγαζάκι στα χανια όπου μένω με  παρα πολλά προϊόντα ομορφιάς απο πολυ γνωστές εταιρείες σε πολυ καλές τιμές ...για οποία κοπέλα μένει στα χανια το μαγαζι βρίσκεται στην περιοχή του κάτωλα που πάς για λιμάνι ..το κακό ειναι ότι μου είπε η κοπέλα που το έχει ότι θα μεταφερθεί και θα αλλάξει και τις εταιρείας..οι εταιρείες που ειχε μέσα ήταν ,Estée Lauder ,bourjois ,revlon,NYC,essence,Lovie  και παρα πολλές άλλες  σε προσφορά και ξεκινάω ...

Με μια πρώτη ματιά τα προϊόντα που αγόρασα ειναι τα παραπάνω ...

Ξεκινάω απο ενα lip gloss απο την bourjois σε ενα χρωμα σκούρο ροζ,έχει πολυ ωραία απόδοση χρώματος και σου αφήνει μια πολυ ωραία γεύση στα χείλη ,δεν κολλάει καθόλου και γράφει ότι δεν κολλάνε οι τρίχες των μαλλιών επάνω.Το έβαλα εχθές το βράδυ και ήταν όντως πολυ καλό ,έγραφε βέβαια ότι κρατάει εώς 4 ώρες αλλά αυτο δεν ισχύει ...και ειμαι απο τα άτομα που μου κρατάνε γενικώς πολλές ώρες τα κραγιόν ..
Αυτο το πήρα στα 2€ 

Το μανο αυτο απο την bourjois σε ενα πολυ σκούρο μπλε(ειναι αυτο που έχω πάνω στα νυχια μου) και έχω να πω ότι έχει πολυ ωραίο πινελακι και πολυ καλη απόδοση χρώματος ακόμα και με μια στρώση ,γράφει ότι κρατάει για 7 μέρες και ότι ειναι πολυ λαμπερό και ειναι απο την σειρα so Laque ,ότι ειναι λαμπερό ισχύει όσο για το εαν κρατάει τόσες μέρες θα δείξει  και αυτο το πήρα στην τιμη των 2€

Άλλο ενα μανο απο την bourjois απο την ίδια σειρα με το προηγούμενο σε σκούρο κόκκινο ...αυτο το έβαλα ήδη και πραγματικά έχω ξετρελαθεί και θα πάω να πάρω αλλά ενα νομίζω ...έχει γίνει ήδη το αγαπημένο μου ..και αυτο στην τιμη των 2€

Την σκιά απο revlon απο την σειρα matte στο χρωμα peach sorbet 002 ειναι μια σκιά σε μπεζ απόχρωση με λίγο ροζ μέσα έχω κάνει swatch στο χέρι μου ..απο μια πρώτη ματιά ειναι πολυ ωραία αλλά δεν μπορω να σας πω για διάρκεια γιατί δεν την χρησιμοποίησα ακόμα ..αυτή την πήρα 1,5€ 

Πήρα και μια βάση για τα νυχια απο την NYC η οποία ειναι για να καλύψει τις γραμμές απο τα νυχια και έχει μια μπεζ απόχρωση  όταν μπει όμως επάνω στα νυχια γίνεται λίγο διάφανο ..το χρησιμοποίησα και αυτο στα νυχια μου και μου φάνηκε καλό προϊόν ...και αυτο ήταν στην τιμη του 1,5€
 

Και τελευταίο απο αυτο το μαγαζι που αγόρασα ήταν ενα lip gloss απο Estée Lauder στην απόχρωση gilded violet number 04 ειναι ενα πολυ ωραίο δαμασκηνι χρωμα και επίσης έχει πολυ ωραία συσκευασία αλλά το κακό ειναι ότι δεν ειχε αλλά χρώματα ,το έχω βάλει στο χέρι μου αλλά ειναι ακόμα πιο αραιό ..αυτο το πήρα στην τιμη των 5€

Και τέλος πήρα απο το μαγαζι που σας έχω ξαναπεί για τα αρώματα το la perfumerie το αγαπημένο μου αρωμα το bronze goddess απο Estée Lauder στα 7ml στην τιμη των 3,5€ και με το ενισχυτικό αρώματος συν 1€ 

Αυτή ήταν η ανάρτηση μου για σημερα και επίσης έλεγα να κανω ενα giveaway με τα παρεμφερεί προϊόντα ..θα σας ενδιέφερε ;;












4 σχόλια:

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena