Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Evening outfit!

Και πάλι γειά σας ελπίζω να σας άρεσε το προηγούμενο μου για τις συμβουλές για τα μαλλιά  και τώρα σας δείχνω το απογευματινό μου ντύσιμο...
Το παντελόνι ειναι στυλ boyfriend από Zara στην τιμη των 30€ ,το μπλουζάκι ειναι ένα μακό από την εταιρεία dsquared και η τιμη του ειναι 90€ και το είχα πάρει πέρυσι το καλοκαιρι και το πουκάμισο ειναι τζιν σε πολύ φαρδιά γραμμή από τα Stradivarius στην τιμη των 15€, το πήρα από την φετινή σεζόν και το ύφασμα του ειναι τόσο ωραίο και μαλακό ..
Τα παπούτσια ειναι από την εταιρεία Burberry και τα είχα πάρει πριν 3 χρόνια και νομίζω η τιμή τους ήταν 350€ 
Η τσάντα ειναι από την εταιρεία Francesco Biacia και την είχα πάρει από ένα ταξίδι μου στο εξωτερικό σε τρομερά καλή τιμη γύρω στα 100€ 
Στο χείλη φοράω τα καλοκαιρινά μου βραχιόλια από πέτρες τυρκουάζ και κρυστάλλους 
Και τέλος τα aviator Chanel γυαλιά μου μαζί με το αγαπημένο μου κολιέ από ασημένιο αρκουδάκι και τυρκουάζ πέτρες .
Αυτά για σημερα το βράδυ κορίτσια μου!

4 σχόλια:

  1. tha soy kanw mia erwthsh mias kai eimai kai egw apo xania. ta papoutsia kai to poukamiso ta phres apo to gnwsto magazi sta xania pou einai ston kainourio pezodromo?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα παπούτσια ναι τα πήρα από εκεί ,το πουκάμισο από strativarius

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. katarxas exeis vradeio: http://fashion-acholics.blogspot.gr/2013/06/my-first-award.html
    deyteron mou exoun pei oti ayto to magazi to exoun kleisei 2-3 fores gia moufa proionta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο ....ναι το έχω ακούσει και εγώ και σταμάτησα να ψωνίζουν από εκεί ...δεν υπάρχουν και μαγαζιά στα Χανιά για shopping therapy

    ΑπάντησηΔιαγραφή

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena