Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

New colour nail polish

Κοριτσάκια μου χθές αγόρασα 2 καινούργια χρώματα μανό, που και πάλι ήταν σε προσφορά 1+1 δώρο και είπα να φτιάξω τα νυχάκια μου, εδώ έχω τα σύνεργα μου...
Αυτά είναι τα νέα μου μανό, τα περλάκια για να διακοσμήσω τα νυχάκια μου, την βάση η οποία είναι από την εταιρεία Avon ,το γυαλιστικό που σας το έχω ξαναδείξει από την εταιρεία Seshe Vite, τις λίμνες μου και την χρυσόσκονη.

Εδώ σας τα δείχνω έτοιμα ,σας αρέσουν;νομίζω τα νέα χρώματα τα έχω ερωτευτεί!

Το πράσινο είναι το νούμερο 428 και το τέλειο αυτό ροζ το 461 της εταιρείας Perfect Nail Polish.
Μα δεν είναι υπέροχο; αυτά και για σήμερα, ελπίζω να σας άρεσε όσο εμένα και περιμένω να μου προτείνετε νέα χρώματα....

2 σχόλια:

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena