Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Summer night outfit

Είπα σα σας κάνω ένα γρήγορο post για τα ρούχα της σημερινής βραδιάς 
Το τζίν  είναι στυλ boyfriend από τα Zara από την φετινή collection και θα το βρείτε στην τιμή των 49,90€, το μπλουζάκι είναι  από την εταιρεία oysho αγορασμένο πρίν από 3 χρόνια και έχει πίσω μια χαμηλή πλάτη ,δίπλα ειναι η ζακέτακαι είπα να την πάρω μαζί μου  γιατί έχει πιο βραδάκι λίγο ψυχρούλα και είναι σε χρώμα γαλάζιο με τελείωμα μπέζ δαντελας και είναι από την εταιρεία roccoco και η τιμή της ειναι 120€ και τον φάκελο σας τον έχω ξαναδείξει σε παλαιότερη ανάρτηση μου ειναι από την εταιρεία Marc by Marc Jacobs σε χρώμα πορτοκαλί.
Τα παπουτσάκια είναι πλατφόρμες  σε χρώμα μπέζ από την εταιρεία Giorgio Armani και η τιμή τους ειναι στα 350€ 
Εδώ ειναι κοντινή και σας δείχνω το μακιγιάζ το οποίο ειναι πολύ απαλό και το κολιέ μου το οποίο ειναι από κοράλλι και έχει ένα ασημένιο στοιχείο ένα ψαρι, καθώς έχουμε καλοκαιράκι...
Και αυτή ειναι η φωτογραφία με την κούκλα φίλη μου Αντζελα που δεν φαίνεται καλά λόγω ότι δεν είχαμε φλάς καθώς περιμέναμε στο παγκάκι τους συζύγους μας...φιλία πολλά ...ελπίζω να σας άρεσε ..ολόσωμη φωτογραφία δεν μπόρεσα να βγάλω λόγω φωτισμού κορίτσια μου ...






2 σχόλια:

for queens by mary. Από το Blogger.

© for queens by mary, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena